Η ηλεκτρονική εφαρμογή «Δήμος Βέροιας» είναι διαθέσιμη δωρεάν για «κατέβασμα» (download) και εγκατάσταση σε φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, tablets κλπ) με λογισμικό IOS και ANDROID.
Ενισχυτικά ως προς το έργο της Γραμμής Δημότη, η καινοτόμα εφαρμογή (application) για κινητά τηλέφωνα «Δήμος Βέροιας» καθώς και η web εφαρμογή, εγκαινιάζουν ένα νέο ψηφιακό εργαλείο ηλεκτρονικής υποβολής και διαχείρισης των αιτημάτων του δημότη προς το Δήμο.
Επίσης, μέσα από την εφαρμογή για κινητά οι Δημότες έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως:
– Νέα & Ανακοινώσεις
– Ειδική ενότητα ενημέρωσης για Κορωνοϊό
– Διακηρύξεις
– e-Πιστοποιητικά/Βεβαιώσεις
– Online Ραντεβού Πολιτών
– Ειδική ενότητα «Πολιτική Προστασία» με χρήσιμες πληροφορίες για έκτακτα γεγονότα
– Online Ερωτηματολόγια
– Λήψη άμεσων ειδοποιήσεων (push notifications) για έκτακτα γεγονότα και ενημερώσεις.
Η εγγραφή στην εφαρμογή είναι προαιρετική για την υποβολή ενός αιτήματος/αναφοράς προβλήματος. Προτείνεται ωστόσο να γίνεται εγγραφή καθώς έτσι διασφαλίζεται ότι από όποια συσκευή και να συνδεθείτε (κινητό, υπολογιστή) θα έχετε πάντα πρόσβαση στα αιτήματα που έχετε υποβάλει (και το ιστορικό τους και την πορεία διεκπεραίωσης). Επίσης, σε περίπτωση που δεν έχετε κάνει εγγραφή, αν απεγκαταστήσετε την εφαρμογή ή αλλάξετε κινητό τηλέφωνο, δεν θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των αιτημάτων σας.
Η εγγραφή μπορεί να γίνει εύκολα τόσο μέσω της εφαρμογής για κινητά όσο και μέσω αυτής της ιστοσελίδας.
Για την εγγραφή σας θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα ακόλουθα πεδία:
– Όνομα
– Επίθετο
– Αριθμό Κινητού
– Email
– Κωδικό (password)
Για τις υπόλοιπες ενημερωτικές υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στην εφαρμογή για κινητά (Νέα, Πολιτική Προστασία, Εκδηλώσεις κ.α.), δεν απαιτείται εγγραφή.
Η «Γραμμή του Δημότη» αποτελεί μια καινοτόμα υπηρεσία του Δήμου, μέσω της οποίας οι δημότες μπορούν – καλώντας στο τηλέφωνο 2331350500 – να υποβάλλουν τα αιτήματα – προβλήματα τους για μια σειρά θεμάτων σε βασικούς τομείς της δημοτικής δράσης (καθαριότητα- περιβάλλον, δημοτικό φωτισμό, οδοποιία, ύδρευση-άρδευση, κοινωνική υποστήριξη).
Τα αιτήματα που υποβάλλονται από τους δημότες μέσω της «Γραμμής του Δημότη» θα καταχωρούνται από τους αρμόδιους υπαλλήλους στη νέα ηλεκτρονική εφαρμογή που λειτουργεί από το 2020 ο Δήμος και μέσω αυτής θα προωθείται η επίλυση/διεκπεραίωση τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου. Στη συνέχεια οι δημότες θα ενημερώνονται με όποιο τρόπο επιθυμούν (τηλεφωνικά, e-mail ή sms) για την πορεία εξέλιξης και τη διεκπεραίωση των σχετικών αιτημάτων τους.
– Αύξηση συμμετοχικότητας
– Άμεση πρόσβαση στην πληροφορία και καλύτερη εξυπηρέτηση
– Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας
– Πρόσβαση 24 ώρες/24ωρο
– Άμεση επικοινωνία με τις υπηρεσίες του Δήμου
– Όλη η πληροφορία σε ένα σημείο
πηγη – https://platform.city/veria